Hogy miért lehetsz büszke, ha egy O’Neill Blue címke van a ruhádon? Mert ez egyet jelent a csodás világunk szeretetével és azzal, hogy döntéseidet tudatosan hozod meg! Az O’Neill környezetvédelmi tevékenységein keresztül egy új korszakba nyerünk betekintést. A hullámlovasok szenvedélyével terjed ez a szemlélet a 21. században, és hatalmas öröm, hogy ennek mi is részesei lehetünk!
A környezettudatos hozzáállás egyre nagyobb teret hódít a tudományos területeken, a médiában és szerencsére már a mindennapjainkban is. Mindehhez komoly előkészületekre és szorgos emberekre volt szükség, akik a mai napig tesznek azért, hogy a változás minél szélesebb körben terjedjen el.
Jack O’Neill, a szörfözés szerelmese
Jack O’Neill 1952-ben indította útjára az óceánbarát ruhadarabokat. Hamar ráébredt ugyanis arra, hogy a simogató napsugarak, a hajunkba keveredő sószemcsék mind a természet tiszta és megújulásra képes energiáinak köszönhetők. Elsődleges célja az volt, hogy minél hosszabb ideig szörfözhessen.
Jack 2017-ben, 94 évesen hunyt el Kaliforniában. Széles látóköre és a hátrahagyott vállalkozás azonban tovább élnek és méltó emléket állítanak neki. A jövőre nézve elsődleges feladatunk, hogy a fiatal generáció is elérje, megtanulja és tovább vigye azt az üzenetet, ami a bolygónk megóvását jelentheti!
A biopamut érintésével
A világ megmentése nagyon is kényelmes dolog. Legalábbis egy idő után… Az úttörők és a gyártók izzadságos munkájának eredményeként már tiszta élvezet azt a minőséget viselni, ami végeredményben elérhetővé vált. A biopamut pólók nem hogy lemondással, hanem kizárólag előnyökkel járnak a viselői számára. Komfortban és praktikumban is messze verik a műanyagszármazékokkal dúsított társaikat.
A gyerekek, akik az O’Neill gondolkodás középpontjában állnak szintén kedvet kaphatnak a folytatáshoz. Ha egyszer rákapnak a minőségi alapanyagok, a sport és a zöld gondolkodás ízére. Trendi darabok közül válogathatnak női vásárlóink is, akik szintén a figyelem középpontjába kerülnek majd a színes, stílusos környezetbarát darabokkal legyen szó síelésről, szörfözésről, vagy bármilyen élvezetes tevékenységről.
O’Neill Blue címke
Az O’Neill-nél tisztában vannak az emberiség előtt álló környezeti kihívásokkal és a divatipar által a környezetünkre gyakorolt károkkal. Ezért olyan anyagokat használatát vezették be, amelyek a lehető legkisebb hatást gyakorolják a földünkre. Ezeket a termékeket O’Neill Blue címkével jelölik. A termékvonal kiterjesztésével 2021-re a termékek 50%-a tartozik majd ebbe a csoportba. Az O’Neill Blue címke azt jelzi hogy egy termék 30–99% -ban készül fenntartható alapanyagokból. Ezekben a termékekben az alábbi alapanyagokat találhatjuk meg:
Két alappillér
Az O’Neill alapvetően két rendíthetetlen pilléren támaszkodik az üzleti életben. A fenntarthatósági stratégia egyik eleme a „termék és bolygó”. Ez arról a felelősségvállalásról szól, ami a fenntartható ruhadarabok minél szélesebb skálájáról és a hatékonyabb előállításról szól. Ezáltal a környezetkímélő megoldások és a bolygó védelme elsődleges prioritássá válik!
A másik pillér a „termelés és emberek” alappillére, mely nagyon emberi és etikus szemléletre épül. Ez a rész felelős azért, hogy a technológia, a gyártás egyre pozitívabban támogassa az első pillért, de közben ne feledkezzen meg a dolgozókról. A lehető legjobb és legtisztességesebb munkakörülmények megteremtése által a cég igyekszik hosszútávon is megbízható és hatékony csapatot építeni
Sikeres misszió
Egyre több visszajelzés és eredmény koronázza a kitartó munkát, ami a természetben és a kínálatban is egyenes arányban fejlődik. 2021-re ezáltal várhatóan az O’Neill kollekció 50%-a kizárólag fenntartható termékekből épül majd fel.
Jack egészen egyszerűen összefoglalta,hogy miért létfontosságú ez a munka:
„Az oxigénünk felét az óceánok biztosítják. Azt hiszem,ha az óceánoknak vége, nekünk is végünk.”
Tarts velünk Te is!